Wat mij betreft mag het dak er af. Ik leef mijn eigen leven en doe dat op mijn eigen manier. Ik geniet van de dingen die op mijn pad komen en geniet vooral van de kleine dingen. De opkomende zon, de koeien die voor het eerst weer de wei in mogen en ga zo maar door. Waar ik niet van geniet is mensen die negatief zijn en altijd maar zeuren om het zeuren. Hoe sta jij in het leven? En ben jij wel een lekkere hete man?
Hier gekomen als seizoenarbeider jaren geleden. In mijn thuisland had ik niets meer. Hier gekomen en leef echt een geweldig leven, hard werken loont. Mezelf kunnen laten ombouwen zodat ik nog meer tevreden was met mezelf. Het enige wat ik nu mis is een warm gezelschap..
Zin in sex heb ik altijd! En ik heb een paar exen die niet zo waren en daardoor zijn we ook uit elkaar gegaan. Ik hou echt veel van sex maar daarom heb ik besloten niet meer te gaan voor een relatie. Ik wil een man voor sex en niet meer dan dat.
Ik wil een beetje van het good girl imago af. Ik ben wel lief en leuk en zo en ben ook wel lief. Maar ik heb ook een spannende en ondeugende kant en die kant wil ik graag wat meer laten zien. Die kant hoop ik via hier te laten zien zodat er een man is die zin krijgt om geile dingen met mij te doen. En die man moet ook wel echt lef genoeg hebben om het echt te doen.
Oog lief, maar ben een hele pikante extravagante ladyboy. Verder ga ik er niet teveel over zeggen, what you see is what you get. Komt het eens proberen, eerste ritje is gratis hihi.