Waarom niet het beste van twee werelden hebben, daarom bied ik een heerlijke ontmoeting aan met alles erop en eraan. En zoals je misschien niet verwacht ( of stiekem wel hoopt) Geef ik en neem ik je. Zie je het voor je?
Wel eens een trio gehad of in een club partnerruil gedaan? Heb je dat nog nooit gedaan? Alles moet je eens geprobeerd hebben, waarom niet in leuk gezelschap?
Ik hoop dat ik via deze weg wel iemand kan vinden die bij me past, zodat we samen een leuke tijd kunnen hebben. Ik weet niet zo goed wat ik over mezelf kwijt wil, ik denk dat dat beter in het gesprek kan, en niet hier op mijn profiel