Mijn leven zou een heel stuk makkelijker worden met een vaste sexvriend. Het zou me uren zoekwerk en frustratie schelen hihi. Dus eigenlijk zoek ik een redder in nood.
In het begin ben ik toch een beetje verlegen maar als we elkaar leren kennen dan is dat snel over en zal je merken dat ik een wilde ben als ik me los laat gaan ;) X
Wat mij betreft mag het dak er af. Ik leef mijn eigen leven en doe dat op mijn eigen manier. Ik geniet van de dingen die op mijn pad komen en geniet vooral van de kleine dingen. De opkomende zon, de koeien die voor het eerst weer de wei in mogen en ga zo maar door. Waar ik niet van geniet is mensen die negatief zijn en altijd maar zeuren om het zeuren. Hoe sta jij in het leven? En ben jij wel een lekkere hete man?
Tja, wat moet ik vragen, een man die erg open minded is, dat is denk ik wel vanzelfsprekend. Wij komen er wel uit of wij geschikt voor elkaar zijn, maar ja, geef mij en ons eerst maar eens een echte kans.
Hoi hoi mannen, zoek je passief of actief? Zeg het maar, mij is het om het even zolang wij samen maar optimaal kunnen genieten. Ik zoek geen andere gekke dingen, zoek geen huwelijk, gewoon lekker genieten zonder iets te moeten en zonder gedoe!
Begrijp me niet verkeerd, ik hou er van om lekker in mijn strakke kontje geneukt te worden maar ik zou ook graag eens zelf een man neuken. Alleen vinden de meeste mijn pik te groot, dat is toch juist lekker?