Ik ben nu een tijdje vrijgezel, het is wel leuk hoor maar ik mis toch de gezelligheid en een knuffel wanneer ik thuis kom. Ik zoek dus eigenlijk een relatie maar zijn er hier uberhaupt wel mannen die dat zien zitten?
Een man met borsten of een vrouw met een pik, shemale, sheboy, tranny..? Daar zijn de meningen over verdeeld en er ontstaan weleens pittige discussies over. Want wat het is dan precies? Tja, ik snap heel die ophef niet, ik ben gewoon een lekker geil sex machine. Dus waar ga jij voor, voor de discussie of voor het genot? Ik weet het wel hoor, ik lig in ieder geval al op jou te wachten..
Lang heb ik geworsteld met mezelf, maar het laatste jaar ben ik zeer blij met mezelf. Ik ben trots op mijn lichaam en ik zou graag eens vrijen met een leuke lekkere man