Ik ben nu een tijdje vrijgezel, het is wel leuk hoor maar ik mis toch de gezelligheid en een knuffel wanneer ik thuis kom. Ik zoek dus eigenlijk een relatie maar zijn er hier uberhaupt wel mannen die dat zien zitten?
Ik heb zoiets heerlijks voor je. Maar jij mag niet zomaar iemand zijn. Je moet iemand zijn die werkelijk snakt naar dat wat ik je kan bieden. Neem een kijkje, zoom in, zie je iets wat je echt bevalt? Ik zal ook even flink op jou inzoomen, kijken wat voor lekkers jij mij te bieden hebt.
Wat mij betreft mag het dak er af. Ik leef mijn eigen leven en doe dat op mijn eigen manier. Ik geniet van de dingen die op mijn pad komen en geniet vooral van de kleine dingen. De opkomende zon, de koeien die voor het eerst weer de wei in mogen en ga zo maar door. Waar ik niet van geniet is mensen die negatief zijn en altijd maar zeuren om het zeuren. Hoe sta jij in het leven? En ben jij wel een lekkere hete man?
In het begin ben ik toch een beetje verlegen maar als we elkaar leren kennen dan is dat snel over en zal je merken dat ik een wilde ben als ik me los laat gaan ;) X
Lange tijd heb ik mij niet lekker gevoeld, ik was gevangen in een lichaam dat te veel bepaalde wat ik was. Ik ben niet puur een man, ik ben meer. Dus uiteindelijk ben ik geholpen om vrouw te mogen worden. Nu wel een vrouw met een pik, want daar kan ik echt veel te veel leuke dingen mee doen die ik niet zou willen missen.